Tuesday, November 1, 2011

All In Pink Day

wuuuu. lamanya xhapdet. maaf semuaa. agak kesibukkan sedikit di kala ini. xsombong tau, tp sibuk je. hehehe. ;)

well, last Saturday adalah hari kebesaran buat budak2 KPM semalaya. tahniah korg semua. wlpun hanya Diploma, tapi tetap bersyukur, sbb sgt meriah. Tahniah jgk buat the best student utk KPM semalaya, Mohd Asri B. Jusoh. Kamu telah megharumkan nama KPMIM di persada Malaysia. Tahniah utk anda dan keluarga, dan tahniah jgk sbb dapat sambung pengajian di New Zealand. Well Done & Good Luck! :) **baca ke x blog aku yg xfemes neyy. hahaha.

Hurm, 1st day jumpa kawan-kawan, semua nak sedeyy-sedeyy sebab dah lama xjumpa. ada yg dah semakin cantik&ensem, sambung blaja, kerja, kawin n blablablaaa. **bab kawen lomah sket. haha! terubat rindu jgk lah kat semua. dapat jumpa, gossiping mcm dulu, bergelak2 mcm dulu. best! tp sedeyy, sebab masa utk berjumpa terlalu singkat!! well, masing2 ada hal masin-masing. x boleh buat apa la kann?
time reheasal lah dapat borak lelama sket. pas dah konvo, semua bertebaran. xsempat nak snap sama kann korang?

Nak ucap terima kasih stinggi-tingginya dekat mama dan abah, family yang datang dari jauh. masheh bangett! dan xlupa jugak pada maksu&paksu, kak za sekeluarga. hehehe. dan paling xlupa, pada adik Farihah Ahmad. sudi jgk mai dari Gombak. **jauh kott nak ke Putrajaya neyy. hahaha. dan terima kasih jugak pada lecturer-lectureryang mengajar kami dulu, yang datang ke konvo kami, yang xdatang pun kami sgt berterima kasih!! dan jugak pada ex-lecturer kpmim, Ustaz Zurul Iman, sanggup datang dari jauh, Melaka, utk tgk ex-students beliau berkonvo!! muchos gracias ya Ustaz. hehe. ;) **ucapan kalah best student lah kau seri oii.

hahaha. dah2. malas nak tulis banyak2. nak bagi korg (bloggers) tatap gambar-gambar di hari kebesaran itu. hehehe. jom-jom~

ketibaan di bawah after majlis. ;)
kepenatan @ capek donkk~
sambil menunggu my brotha n sis~
hehe.
muka den bnyk nur. hehe

comeyy kan saya? haha! :)

grr. buli eh?!
wit my eldest sis. :)
with mama tersayang~
with adik kecik. :)

with my junior

utk kalian. ;)

comel kannn. ;)
???
tulang belakang saya. ;)
kakak dan adek.

watak utama yg shy-shy cat pada mulanya
dah mula lihat-lihat
oh, terharu, adik. trima kasih abang~ haha!
akhirnya. ;)





muka super xcited~

last but not least- Ustaz Zurul. :)
the end of the day
the gifts. from mama&abah +paksu&maksu
huhhhh. xlarat lah nak masukkan semua. yang rajin tu, sila la ke fesbuk saya. hehehe. muchos gracias semuannya. leb u all!! nak smbng blaja lagi, inshaALLAH. doa kan lah saya yaa. walaupon xdapat p New Zealand skali pom. hahahaha~

p/s; 1st time berkonvo, was too excited~ ;)



3 comments:

Anonymous said...

Thank u. InsyaALLAH..

-AsRi, KPMIM.

Farihah Ahmad said...

congrat
ulations!


*ucapan ala bunting kt PICC ahahah

Seri Hasanaldin said...

Asri- eh? baca jgk ea? masheh. hehe. ;)

Kak Farihah- kak farihah dah buntinggg? homaiii. -_-"

c(: