Wednesday, November 23, 2011

My New Boyfie

heheheheheee. yuppp! boyfie. tapecaya~ tapecaya? haaaa. boyfie saya ensem tauu~ namanya shawn (singkatan dari shawal) hidung panjang, muka nye ensem sgtt.gantengg dehh! hehehe. suwit gilaa boyfie baru neyy. kalau saya panggil je, terus datang. xde membantah langsung. baik kan boyfie saya? korg jgn jeles. boyfie saya neyy redha je kalau saya peluk dea. marah tidak, suka? ishhh, tatau laa. sebab asyik membisu jaaa. cuma kalau lapar je dea bising sket. boyfie saya pom pembersih org nyaa. suka tgk dea. xpenah yg selekeh. hahaha. tu yg saya suka peluk dea. wangiii! kitaorg kapel pom baru lagi. bulan syawal baru-baru neyy kitaorg kapel. nak tgk boyfie saya x? okay, cekidout~

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
^_^

tedaaaa~ my new boyfie. comel kann? ;)

see? panjang kan idung nyaa. ;)

shawn nama di beri. ;)
hehehehe. neyy la boyfie ensem saya. comel kann? pengganti boyfie lama saya. Madhon yg ilang dulu. sobbbsss!

p/s; masih termimpi2 Madhon balik ke rumah dgn badan demop dea tuu. rindu Madhon sgt! -_-"

3 comments:

Farihah Ahmad said...

yg ni perkasa sikit nmpak noh....

Dan ini aku. said...

muka samseng.haha.

Seri Hasanaldin said...

Kak Farihah; yeppp. perkasa banget dehh. garang! rarrwww!!

Sara; ha'ah mmg samseng taman umah seri neyy. hahaha!

c(: