Wednesday, February 22, 2012

Cemey

tau apa tuu cemey? hahahah. p buka kamus bahasa. cemey tu bermaksud sesuatu rupa yang telah berubah dari asalnya. haaaa. xmo ceta lebih-lebih. aku pun bukan reti sangat berbahasa-bahasa ni. hahhaa!

tapi kan, cemey tu org lain kena aku plak terover. hahaha. nooooo. sebab aku kesian kat baby gurl & pemilik dia. baby gurl muda lagi kott. tapi nak buat macam mana. ALLAH dah tentukan segalanya. benda dah nak jadi, buat macam mana pun it happen jugak. kita hanya dapat merancang, tapi ALLAH yang tentukan segalanya. kena terima seadanya kan. maybe ni adalah ujian dari ALLAH utk pemilik baby gurl and maybe jgk ada hikmah disebalik kecemeyan baby gurl. Even aku ta penah naik baby gurl ni, tapi bila tengok kecemeyan baby gurl, aku plak rasa sedeh mcm nak nanges. baby gurl dah hilang kecomelan! xboleh blah betol kan? *mengadasunggohangserioii!

see? sapa xnanges tgk baby gurl ceni?
so, baby gurl dah kena buat plastic surgery la lepas ni. tapi xkan sama dah mcm baby gurl dulu. haihhh. sedeh gila wehhh. ni ikhlas tau. to pemilik baby gurl, kesabaran anda amatlah tinggi! :')

p/s; I'll miss u lah baby gurl! :'(

No comments:

c(: