Tuesday, February 21, 2012

Event Besar!!

hahahahha. jakun? xlah. biasalah. experience baru kerja. tetiba kena attend international event. seronot? opkos! gila x seronot? banyak gila aku dapat masa kat event ni. contohnya. aku ni urus setia yang punya la peramah, so, almost semua urus setia yang dari department lain aku bersembang. xkira lah, pegawai kaa, timb. pengarah kaa, cuma pengarah-pengarah & ketua pengarah jaa xsempat aku nak p bersembang. hahaha! (gila takbur kan ang ni seri!!)

then, aku dpat kenal participants dari hampir semua negara asia pasifik. haaa. tunggu lagi, gilap jaa apa yang aku ada! hahahha. antara yang hadir utk event tuu, australia, usa, uk, korea, jepun, china, pakistan, banyak lagi lahh! n yg bestnya, aku boleh ingat semua muka ni. hahaha. alahh. 80 org je kott. small da matter lah wehh!

tapi moment yg paling best adalah, menjadi urus setia sekaligus merangkap Personal Assistant (P.A) kepada ketua urus setia utk event ni. hehehe. #xboleh blah betoi. apa yg best? I can move around even dalam bilik conference pun aku kena masuk.ientersting gila. mmg bosangg gila bila duk dalam tuu. xpaham apa kejadah satu pun. hahahaha! tapi yg xbest, depa yg len suka buli aku. sedehh weyh! -.-'

tp kan, aku sangat suka ngan sorg participants ni, dari International Civil Aviation Organization (ICAO), wakil dari Thailand. gila peramah kott. ngan sapa jek dia boleh sembang. mmg da best lahh! Ms.Anchalee Gulati! ingat lagi. rambutnya yang curly, padan ngan muka dia yang super cute lahh!

yang ditengah adalah Ms. Anchalee Gulati. ;)
from left; Secretary General of ICAO, tatau, ketua pengarah DCA. ;)

yang ditengah adalah bos pengangkutan udara. ;)
participants from malaysia. my bosses. ;)


okay, tu around the events. banyak lagi gamba, tapi maleh nk uplod. hehehe. gamba lepas ni masa semua dalam bilik urus setia. gempak habes! ;)

Puan Ummi dan Roslan.

meja pendaftaran. ;)

bila bosangg, gini lah jadinya. bang man. ;)

Cik Fiza & Kak Anis. ;)
ketensenan. haha. ;)
teman segossip. haha! ;)
malek, lan & bang man. org kuat event. ;)
hahhhhh. banyak lagi. cukup la sket. hehehe. yg penting best! tatau bila nak dapt peluang ceni lagi kannn. thanks utk semua yg bnyk membantu dlm event ni. kerjasama itu penting! ;)

p/s; kalau boleh nk jadi P/A lg lahhh. wahahaha! ;)

No comments:

c(: