Monday, January 31, 2011

Kegedikkan melanda di UIA

hahahahahahahha. interesting dak? okeoke. neh sepanjang keberadaan aku di mahallah ameenah UIA. sempoi. dah jadi macam bilek aku pon ada. kesian kat TOK! dea redha ja melayan perangai ai. hari-hari bawak ai keluax p makan di tempat-tempat yang berbeza. sedap-sedap plak tuh. makin bertambah berat badan ai oke. tp xpa, bukan selalu pat makan ngan bakal sis-in-law kan? kan? kan? seminggu penoh plak tuuuu. hahahahahaha.

memang da best and cool lah! layan muvie sambey makan. cun kan??  K Farihah jugak dah buat aku addicted to kerabu pelam. hahahaha! gilos betoi! setiap kali makan mesti ada kerabu tuuu. xlengkap lau xdak. wehhhhh! kat umah xdak!! cena? cena? cena? hadddooiiii! 

aritu, masa awai2 sampai, K Farihah dah bawak aku p makan Ayam Penyet kat Wangsa Walk. SEDAAAAPPPP! thumbs up! dikala aku excited nak p makan Ayam Penyet tu kan, boleh plak jatoh kan? memalukan betoi! muka K Farihah punya lah gelabah! tp xpa, sket ja. masheh K Farihah! merisaukan keadaan saya yang dah jatoh terjelopok aritu. hehehhhh~

paih tu, ada satu insiden yang xpat dilupakan, K Farihah NYANYOK. xhengat dea letak purse dea yg berisi segala jenis kad, duet dan jugak handphone! muka boleh selamba plak kan? hahahahahha. aku dah pulak macam cacing kepanasan. risau habes! dengan muka selenga kami berdua pon kembali ke kedai last yg kami p iaitu kedai kain. hahahaha. dengan penoh sopan, kami tanya la kat tuan empunya kedai kain tuuu, ada ternampak dak purse comei warna itam? Tuan kedai tu ngan selamba kata xnampak. at last, dea suh tunggu. ghupanya, dea dah simpankan purse comei tu kat bilek blakang! sempoi kan? Alhamdulillah, leganya Tuhan je lah yang tau~ K Farihah besala, muka selenga + tersipu-sipu. kahkahkah. ;)

insiden nak p tgk wayang. masa beratoq nak beli tiket, tengah syioookkk sembang ngan abg aku, Helmi Hasanaldin, aku terdiam, Sein! hat belakon ADAMAYA tu. Papa Sein! wuhohohohooo. dengan selamba, Mie cakap, tayah dok buat jakun. oke, kami berdua (K Farihah) mang jakun! hahahahaha. kaver2. dea pon nak tgk wayang. ntahla, ceta pa tatau. dea pon beredar, kami pon beredar. Fin. hahahahaha~ 

oke, last insiden, dua hari sebelom balik. tengah sedap melayan mimpi, sebelom bangun kesubuhan, dengan bestnya., K Farihah melandingkan dirinya di atas aku. GEDEBUK! sedappppp mnya landing. hahahahaha. mamai la kata kan? kehkehkeh. sian dea. ;)

last, dengan amannya, kami bertolak pulang ke KEDAH. kampung nan indah! hahahahahha. best betoi bersama K Farihah sepanjang aku di sana, di Mahallah Ameenah. xdapat dilupakan. ;)

p/s; bergembira jugak bersama K Ain & K Aida. sempat lepakking bersama mereka malam sebelom pulang ke KEDAH. tengs K Ain & K Aida. ;)


2 comments:

Farihah Ahmad said...

hoyyyyyyy kau menjatuhkan nilai keanggunan akuh!!!!

Seri Hasanaldin said...

eehhhhh. ai menaikkan kepopulariti yu tau. dengan ilang purse tu. ;)

c(: