Tuesday, March 8, 2011

Circumstances

hurm. uh? wuoh~ eiihhhhh. generalnya tajuk aku kan? [bak kata mama pah]
ha, semua confirm paham kan mksd di atas? xpaham? baiklah. Circumstances adalah Keadaan. Dalam dunia ney, keadaan memainkan peranan penting jugak kan? hehehehe. [adakah aku merepek?]

grrrr. malas nak cakap banyak lah ceni. jap, aku bg korg satu quote neh ha.

"Meeting you was a fate, becoming your friend was a choice, BUT, falling in love with you was beyond of my control"


okkeh, dari quote di atas, apa pendapat korg? Korg pernah x jadi mangsa seperti keadaan di atas? woooppppsssss. quote di atas xsemestinya ada kena mengena dengan penulis okkeh. kalau ada, aku pon boleh dikategorikan dalam mangsa keadaan dak? hurmmm.

baiklah, xmau panjang2 sgt, nti korg malas nak baca. just nak tanya, (sbgai sorg wanita) golongan lelaki nak jawab pon hoccay. xsalah pon. :)

  1. kalau anda berada dalam situasi di atas, apakah tindakan anda? 
  2. adakah anda akan lari dari kenyataan? Mengapa?
  3. adakah anda akan berdiam diri? Mengapa?
  4. Anda rasa adakah ianya sangat complicated?
  5. Anda berani menyatakan kebenaran(perasaan sebenarlah!) pada orang itu?

hishhh. see? kan dah banyak soklan xberjenis dah keluar? haiyohhhh. Sila lah anda jawab soklan di atas. lau korg rasa patut jawab je lah. :)


pada Seri Hasanaldin, beliau lebih mementingkan PERSAHABATAN. Ini adalah kerana, jika persahabatan tergadai di sebabkan percintaan, ia akan menyebabkan kesedihan yg melampau di hati beliau. So, beliau lebih rela memilih persahabatan kerana, persahabatan lebih kekal lama [no heart feeling] jika dibandingkan dengan percintaan. Seri Hasanaldin tidak suka akan permusuhan yg bakal berlaku di kelak hari. [hoccay, saya terlalu formal, mahap] >.<

Masing-masing ada pendapat masing-masing kan? sila kongsi dengan saya plishhh. :)


Sini saya masokkan lagu Cinta Gila [ada kaitan kah?] yg aku suka. masheh K Farihah kerana kenalkan saya dengan lagu neh. dah fall in love pon with tis song. :)



sila lah enjoy ya? Slamat! :)

3 comments:

Farihah Ahmad said...

"falling in love was beyond my control" sounds cool, but sorry, i dont buy it. chaotic myself, i opt to believe that WE TOTALLY CONTROL OURSELVES. its a matter of choices, life-span evolution, all these show tht things happening now took ages for it to form itself. we are in control of ourselves now, in the future, and so does the bygones. and nothing is wrong with that. its life after all. life needs all colors for it to be wonderful :)

Che Wan AlFateh said...

dunno wut to say but then still gatal jari jemari nk komen...
believe in Allah fate sweety...=)

Seri Hasanaldin said...

K Farihah; wah, bermadah amat. hahahaha. ini hanyalah quote. hehehehe. btw, masheh ya utk pendapat yg brilliant tersebut. yes, kita yg mengawal segalanya. :)

K Pija; yups, Allah fate. kan? kita hanya merancang, Allah y menentukannya. :)

c(: