Saturday, December 4, 2010

F.I.N

hehehe. macam mksd diatas sempena:

1. tamatnya pektikal aku. (sory lmbt)
2. tamatnya diploma aku. (sedeh)
3. insya ALLAH, xtamat lg idop aku sebagai student. (hihihihihiii)

oke, 4 my final result (sem 6), hihihiii, which is my last sem, alhamdulillah, sgt menghargainya. itu yg aku harap2kan. ;) [tengs semua]

setelah aku berjaya menghabiskan praktikal, aku dengan bangganya menjadi seorang penganggur. ;) ada jgk yg pegi intebiu, tp maseh xdak jwpan lg. [org tanak kau lah seri!]. ta pa, maseh tetap mencuba. ;)

ohho, masa pegi anto report n lain2, omg, rasa sedeh, pilu semua ada di hati neh. sedeh sbb dah kena tgglkan kolej, kawan2. haiyooooh. [berdrama plak kau seri!]
tp, siyesly, kat kolej tu la aku dapat kenal diri aku, kawan2 dari hampir segenap malaysia, berdikari n ape2 je lah. bila dah kena berpisah, masing2 membawa haluan sendiri. [sedeh kan?] ta pa, utk kebaikan semua org jgk.;)

alip bersarapan sebelom bertolak balik.  =(

ada kwn2 aku yang dah bekerja, sambong kerja kat tmpt pract, dapat kerja lain. [tahniah krog]
aku? maseh disini, mencari2 kerja. haiyohhh. 

ouh, ya. di bulan kelahiran ku ini, ramai kwn2 sekolah aku, mengambil keputusan utk pindah ke alam lain. hihihi. [len macam jek bunyi] mksdnya, alam suami isteri (kawen). tahniah utk kawan ku.;)

aku? hihihihiii. bkn masanya lagi. ramai yg bertanya. jwpan pling fleksibel ; seri muda lg lah. xcun la kawen awal2. [padahal xdak calon.] ;)
tp mmg, agak takot jgk, nak menamatkan zaman bujang diusia awal begini. bukan bermaksud apa2, mcm enjoy ka apa, tp maseh xbersedia. n xmo langkah bendul. [4 tangga kot!]

hihihihiii. serba sedikit ttg aku n idop aku semenjak bergelar penganggur. ;)

p/s; tunggu, ada lg post2 yg menarik. ;)

F.I.N


No comments:

c(: